wod

Wypróbuj trening dla ciebie.

Co to jest wod?

WOD (z ang. Workout of the Day), to trening danego dnia. Oparty jest on na wykonywaniu ćwiczeń wytrzymałościowo-siłowych, a jego głównym celem jest holistyczny (całościowy) rozwój ogólnej sprawności fizycznej.

Obejmuje elementy gimnastyki, podnoszenia ciężarów oraz ćwiczenia kondycyjne. Chcemy abyś był sprawny w każdej dziedzinie – mógł biegać bez zadyszki oraz mieć siłę podnosić ciężary. I oczywiście dobrze przy tym wyglądał!

Trening WOD wykorzystuje ruchy funkcjonalne. Odzwierciedlają one te czynności, które spotykasz i wykonujesz na co dzień (np. przysiad – wstawanie z krzesła, wysiadanie z samochodu; martwy ciąg – podnoszenie ciężkich przedmiotów z podłogi), ale w szybszym tempie, większym obciążeniu i z wieloma powtórzeniami. Wykonujesz pracę wielostawową (angażujemy wiele grup mięśniowych zintegrowanych w jedną akcję), we wszystkich płaszczyznach (w przeciwieństwie do ćwiczeń izolowanych znanych choćby z treningu siłowego). W trakcie zajęć duży nacisk kładziony jest na prawidłowy oddech oraz mięśnie stabilizujące tułów, czyli nasz brzuch i grzbiet.

 

Istotą treningu jest tzw. skalowanie, czyli odpowiednie, indywidualne dopasowywanie stopnia trudności, czy ciężaru, co sprawia jest ta forma treningu jest uniwersalna i nadaje się dla profesjonalnych sportowców, jak i osób początkujących. Wysoka intensywność w połączeniu ze zmiennością ruchów pozytywnie wpływają na kondycję oraz układ sercowo-naczyniową. 

Klasyczny trening składa się z rozgrzewki, treningu techniki oraz realizacji ustalonego zadania dnia (tutaj pojawia się element rywalizacji mający na celu wzajemną mobilizację i pokonywanie własnych słabości). Na koniec dochodzi kilka ćwiczeń schładzających, poprawiających mobilność.
Do pracy wykorzystujemy sztangi (lub często też zwykłe kije PCV), piłki lekarskie, skrzynie, skakanki etc. Dużą rolę w trakcie naszych zajęć, odgrywa też muzyka, która wyzwala w nas dodatkowe pokłady energii (i ilość wydzielanych endorfin). 

WOD jest treningiem dla każdego niezależnie od płci czy wieku. Jeżeli jesteś początkującą osobą z niewielkim stażem lub nigdy nie miałeś do czynienia ze sportem proponujemy zajęcia WOD Intro

dlaczego wod jest taki świetny?

Funkcjonaly

Poprawia Twoje życie poza siłownią. Ćwiczenia takie jak przysiady, skoki, podnoszenie i ciągnięcia powodują, że poruszasz się wydajniej.
Trenujesz na całe życie.

Wysoka intensywność

Aby bardziej stymulować ciało w krótszym czasie. Wysoka intensywność przyspiesza metabolizm.
Trening cardio + siła + umiejętności.

skalowany

Wszystkie ćwiczenia i treningi każdego dnia są dostosowywane do twojego poziomu sprawności i osobistych celów.
Ćwiczenia dla każdego.

Urozmaicony

Treningi są zawsze inne, wyrywasz twoje ciało ze strefy komfortu. Na pewno nie będziesz się nudzić!
To inteligentny trening + zabawa.

Czy wod jest dla mnie odpowiedni?

Jeżeli:

  • ćwiczenia na siłowni są dla Ciebie zbyt monotonne; 
  • chcesz poprawić swoją sprawność – być szybszy i silniejszy;
  • chcesz zrzucić zbędne kilogramy i zadbać o swoje zdrowie
  • nie masz w ciągu dnia zbyt wiele czasu na treningi;
  • nie boisz się ludzi i masz dystans do siebie;

lub 

  • po prostu Cię “nosi” 

– to właśnie WOD jest dla Ciebie!

Każdy trening jest inny, a ponieważ rzadko robisz to samo dwa razy, mniej prawdopodobne jest, że stracisz zainteresowanie lub się znudzisz.

Wreszcie WOD to LUDZIE! Nasi trenerzy i uczestnicy to jedną drużyną. Razem tworzymy społeczność, w której każdy może odnieść sukces. Niezależnie od treningu grasz zespołowo. Skończyłeś swój trening. Dopingujesz innych. Największa walka i tak rozgrywa się pomiędzy Tobą, a Tobą – nie pomiędzy Tobą a innymi. Wspólnie rozpoczynamy trening przy tablicy i wspólnie go kończymy przybijając piątkę.

Jeśli nadal zadajesz sobie pytanie „Co to jest ten WOD?” – przyjdź na nasze zajęcia i przekonaj się w rzeczywistości czego się spodziewać.

 

Co zyskasz:

Polepszenie  zdrowia i poprawę parametrów Twoich umiejętności fizycznych, takich jak:

  • lepsza wydolność krążeniowo-oddechowa
  • wytrzymałość
  • siła
  • gibkość
  • zwinność
  • większa moc
  • równowaga
  • koordynacja
  • dokładność
  • szybkość

Od czego zacząć i gdzie ćwiczyć ?

Nasze zajęcia są przeznaczone dla każdej zdrowej osoby. Ich intensywność jest dopasowywana indywidualnie w zależności od predyspozycji (wiek, doświadczenie, aktualna kondycja itp.). Na początek polecamy każdemu wybrać zajęcia oznaczone jako WOD Intro, gdzie poznajemy prawidłowe techniki wykonywania ćwiczeń – jest to podstawa efektywnej i bezpiecznej pracy.

Nasze zajęcia  WOD

WOD INTRO

-to zajęcia wprowadzające dla wszystkich rozpoczynających przygodę z naszymi WODami. Zapraszamy osoby, które przychodzą do klubu pierwszy raz lub nie mają zbyt długiego stażu treningowego. Poznasz na nich jak poprawnie wykonywać ćwiczenia i zrobisz pierwszy krok do poprawy swojego zdrowia. 

WOD

-to docelowe zajęcia, kolejny krok po WOD INTRO. Tutaj dopracowujemy technikę do perfekcji, dodajemy ciężary, zwiększamy intensywność. Trening siłowo-kondycyjny w najczystszej postaci. 

WOD OLY

-zajęcia dla wszystkich, którzy chcą się nauczyć bądź doskonalić techniki podnoszenia ciężarów (dwubój sportowy). Bez względu na to, czy próbujesz poprawić wyniki sportowe, poprawić skład ciała, czy po prostu chcesz nowego, dynamicznego treningu, WOD OLY jest czymś, co prawie każdy może uwzględnić w swoim programie ćwiczeń.

WOD ENDURANCE

-zajęcia, których głównym celem jest budowanie wytrzymałości. Przeznaczone dla każdego kto chce poprawić ten element, w tym zawodników wyczynowych oraz biegaczy.

WOD MAMA

– zajęcia kierujemy do młodych mam (razem ze swoimi dziećmi od 3 miesiąca życia), które chcą wrócić do sylwetki sprzed urodzenia, zrzucić kilka zbędnych kilogramów i zadbać o swoje zdrowie. Odbudowujemy i wzmacniamy mięśnie głębokie, przypominamy prawidłowe wzorce ruchowe. Wszystko w bardzo spokojnym tempie dostosowanym do poziomu uczestniczek. 

WOD kids

– zajęcia dla dzieci (5-7 lat), które poprzez zabawę uczą podstawowe ruchy treningu funkcjonalnego. Bierzemy kije pcv, wspinamy się na skrzynie, pokazujemy jak zrobić prawidłowy przysiad. 

WOD JUNIOR

– zajęcia dla dzieci (8-12 lat), które poprzez zabawę uczą podstawowe ruchy treningu funkcjonalnego. Bierzemy kije pcv, wspinamy się na skrzynie, pokazujemy jak zrobić prawidłowy przysiad. 

CENY I KARNETY

Wybierz jeden z dostępnych pakietów, dopasuj do swoich potrzeb i korzystaj z naszego boxu !

ZAREZERWUJ

Zarezerwuj miejsce na swoje ulubione zajęcia, WOD, OCR lub inne –  bądź pierwszy! 

 

skontaktuj się z nami